
Czym się, więc różnią? Czym jest pozycjonowanie strony www? Pozycjonowanie to termin odnoszący się do procesu zwiększania danej domeny internetowej w wynikach darmowych wyszukiwarki. Oznacza, więc to wypozycjonowanie się na określony zestaw fraz podstawowych a także powiększenie ogólnej widoczności strony, tak, by poprawić w znacznym stopniu jej ruch organiczny. Pozycjonowanie składa się na szereg różnych działań, obejmujących on-site i off-site. Są to m.in. link building, content reklama, czyli tworzenie treści na stronie, wykonywanie audytów pozycjonowaniu, monitoring rezultatów oraz optymalizacja strony pod względem wymagań algorytmów wyszukiwarki, czyli właśnie SEO. Czym jest SEO? SEO, czyli z angielskiego Search Engine Optimization, to nic innego jak właśnie optymalizacja strony, która ma za zadanie zaimplementować ją do wymogów, jakie stawia nam wyszukiwarka. Jest to część pozycjonowania, a do działań SEO należą na przykład. ustawienie meta znaczników title i description, poprawa prędkości ładowania strony, optymalizacja treści tekstowych, grafik, poprawa linków wewnętrznych, przekierowań i tym podobne. Głównym założeniem SEO jest wykonywanie działań w obrębie strony, czyli on-site. Są one filarem samego pozycjonowania i bez zaprojektowania adekwatnej optymalizacji, dosłownie przy najlepszym linkowaniu, strona nie ma zwyczajnie szans, aby wspiąć się na szczyt wyników wyszukiwarki. Pozycjoner, czy specjalista ds. SEO? Choć terminy te odbiegają nieco od siebie pod kątem znaczenia, stosowanie ich w kontekście specjalisty nie ma najmniejszego znaczenia. Osoba, pracująca nad widocznością strony w wyszukiwarce może być nazwana zarówno pozycjonerem, jak i specjalistą ds. SEO, czy specjalistą ds. pozycjonowania. Osoba zatrudniona na tym stanowisku posiada kompleksową wiedzę o pozycjonowaniu, analityczną i techniczną o serwisach, musi zatem znać się na poszczególnych składowych pozycjonowania. Polecam: Kampania SEO Przemyśl.