
Dlatego właśnie reklama w social media jest potrzebny. Firmy, które pragną komunikować się i angażować swoich odbiorców, powinny być na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, a niedawno też na TikTok. Każda sieć społecznościowa, ze własną specyfiką, odbiorcami, formatami i językami, oferuje markom inne sposobności działania. Oszałamiające liczby korzystania z mediów społecznościowych pokazują, że jednym z głównych powodów, dla których marki są na tych platformach, jest chęć poznania ich przez więcej osób. A także przeznaczenie SEO w social media, co jest coraz ważniejsze. Nie tyko klasyczny link building jest skuteczny. W tej chwili liczy się zróżnicowane działanie na wielu płaszczyznach. Chodzi o znalezienie odbiorców na serwisach społecznościowych, tak aby Twoja marka była obecna w normalnym życiu ludzi. W ten sposób stajesz się bardziej rozpoznawalny i bardzo ważny dla swoich odbiorców, zwiększasz interakcję z nimi, przyciągasz leadów i generujesz więcej podmiany. Na przykład osoby, które chcą prowadzić sklep ecommerce i chcą sprzedawać choinki Bożonarodzeniow e, powinny skupić się na reklamach w Mediach społecznościowych a także na pozycjonowaniu strony w Google właśnie pod tą frazę.
Więcej: pakiety seo