Sprzedaż przez internet potencjalnemu klientowi na odległość, nie daje mu pewności, w co tak de fakto on inwestuje. Równie najlepiej może inwestować w rzecz, która będzie przydatna, ale może się również zdarzyć, że inwestycja wcale nie będzie opłacalna. Wizualizacje produktowe mają usunąć taki problem.
Dzięki takim wizualizacjom klient wie, za co płaci, dlatego że może obejrzeć konkretny produkt jeszcze zanim go otrzyma. To w ogromnej liczbie przypadków jest w rzeczywistości najistotniejsze dla klientów, którzy pragną wiedzieć, w jaki sposób wydają swoje środki finansowe. Każdy z nas ma wszak ograniczoną ilość pieniędzy, a nie każdy może sobie pozwolić na to, by podejmować złe decyzje zakupowe. Sprzedaż przez internet rządzi się własnymi prawami. W trakcie takiej sprzedaży klienci bardzo często chcą posiadać możliwość szczegółowego przyjrzenia się produktowi, którego mają plan zamówić ale nie tylko i wyłącznie na zdjęciach, a w pewnych przypadkach też w pewnym sensie faktycznie. Wizualizacje produktowe 3D im to umożliwiają. Takie wizualizacje służą do przedstawienia produktu, który jeszcze nie dotarł do klientów. Można go przedstawiać na różne sposoby, istnieje między innymi możliwość zaprezentowania produktu w taki sposób, jak byśmy oglądali film. Klient może spostrzec produkt wręcz ze wszystkich stron, w sytuacji standardowych fotografii nie jest to proste, by ten produkt tak zilustrować. Wizualizacja stworzona w zaawansowanym programie graficznym sporo ułatwia, a często również w znacznym stopniu zwiększa sprzedaż produktu, którego się tą metodą prezentuje. Na 100 procent nie ma klienta, który nie zwróciłby uwagi na taką wizualizację.
Dodatkowe informacje: packshoty produktowe.